• وبلاگ : دختري با كوله‏ باري از اميد
  • يادداشت : ميروم كز خويشتن بيرون شوم
  • نظرات : 6 خصوصي ، 35 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 

    ... اگر روحانيون به شما گفته اند که استکبار و استعمار فقط در نوع خارجي آن ظاهر ميشه اشتباه ميکنن استعمار و استکبار دو بعد داره هم داخلي هم خارجي...

    بعد داخلي آن همانيست که مردم استانم سالهاست درک ميکنند

    جايي که بزرگترين مجتمع کشت و صنعت چغندر خاورميانه در دزفول با بهاي نازل از سوي دولت به آقازاده آيت الله مکارم شيرازي واگذار شده براي فرزند ايشان آنقدر سود واردات شکر بر توليد شکر در آن مجتمع بيشتره که کارخانه رو به ورشکستگي رسانده و کارگران با وجود نامه اي که در ارديبهشت 1385 به مکارم شيرازي در قم ارسال کردن و خواستار آن شدن که به فرزند خود فشار بياره که حقوق 6 ماهه کارگران پرداخت بشه تاثيري نداشت.

    وقتي آقازادگان روحانيت با نفوذ پدرانشان خود بدل به رانت خوار حکومت ميشن و به جان ذخاير ملي ميفتند چه نامي جز استعمار و استکبار داخلي سزاوار آنست ؟

    خواهر محترم ، آنها هرگز شما را نخواهند برد با کارگران استثمار شده مجتمع مذکور با کارگران استثمار شده پيمانکاري هاي صنايع پتروشيمي ماهشهر که حقوق ناچيزشان را بعد از 4 ماه با منت دريافت ميکنند حرف بزنيد و يا با مردم شهرهاي ثروت مند و در عين حال محروم استانم حرف بزنيد آنها شما را براي گريه بر خاکي نياز دارن که هزاران شهيد براي صيانت از حقوق ملي ايران جان دادن و اکنون همان شهدا و گريه هاي شما بر مزار پاک آنان بدل به ابزار حکومت براي تبليغ شده تا استکبار و استعمار خارجي را آنقدر بزرگ جلوه دهد که هرگز نوع داخلي استکبار رو درک نکنيد

    همان ملتي که زماني توسط درباريان شاه مورد استثمار قرار گرفتند و اينبار در قالبي جديد توسط قدرت طلبان مقدس مآب مورد استثمار قرار ميگيرن قطعا همان ملت قادره تحولي عظيم رو در جهت تقابل با بي عدالتي انجام بده مگر آنکه انحصار طلبان هدايت شوند اگر قابل هدايت باشن !!

    موسقي زيباييه در راه حق موفق باشيد